Mig! (Min låt är färdig)!

Hej hej folket!:) Nu är min låt äntligen klar:)! har längtat efter denna dag! Lyssna järna på den på myspace! http://www.myspace.com/robinlundback   lyssna på mina andra låtar också om ni blir sugna!:3 Till helgen så blir det häng med broshan, Dag och Ludde!:) kommer att bli kul!:) På lördag så blir det säkert öckerö för mig tror jag= Mys!!!!!!!!!<3  Och på söndag så måste jag kanske åka till alingsås för att hämta mitt pass:( Ska snart ta kör lektioner så jag får övningsköra med morsan och farsan och då måste jag ha lägg(mitt id kort har blivit bestulet!:O   )

Det var allt från mig folket! Hej hej!
MVH
R

Kommentarer
Postat av: Farsan

Dags för fler inlägg! Börjar likna öken här nu! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0