Eminem!

Hajaooo!:)  Tänkte skriva om den bästa vita rapparen (enligt mig).  Eminem! alla vet vem det är. Han är ju överlat helatiden. Eminem heter igentligen Marchall Bruce Mathers men han blir också kallad för slim shady och han är född den 17 oktober 1972. Eminem har sålt mest skivor dem senaste 15 åren han har sålt ungefär 80 miljoner plattor.
Eminem levde i detroit, Michigan i sina unga år.

Eminem har mycket starka texter i sina låtar. Det kan vara låtar när han bara svär och använder könsord eller väldigt sorgsna låtar  T.ex. Låten Insane's första rader.  I was born with a dick in my brain, yeah, fucked in the head
My stepfather said that I sucked in the bed
Till one night he snuck in and said
"We're goin' out back, I want my dick sucked in the shed"

Eminem har även lång film om hanns liv som heter 8 miles http://www.imdb.com/title/tt0298203/
Jag rekomenderar att ni ser den. DEn är en mycket bra film! 
Nu i slutet så tänkte jag föreslå några favorit låtar:) Almost famous, Mockinbird, Crack a bottle och så klart klassikern My name is! Detta var allt från mig! Hej hej!
MVH
R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0